Tråkigt väder..

Hejsan svejsan
Idag har det varit jätte tråkigt väder fast det har det var hela helgen.. Men jag har ridit idag ändå.
Jag red Tintin. Han tittade lite extra på olika saker idag men annars var han jätte duktig. Eftersom halva våran paddock är en simbassäng så red vi bara på halva paddocken.. Idag tränade vi "gas och broms" fast mest bromsen. ;)
Idag är det söndag i alla fall.. Men det är ju en vecka närmare jul så det är ju bra :)
Ska skypa med min kusin sedan fixa en läxa ska även redigera lite och kanske färga håret.
Stallet är redan klart så det är bara att släppa in hästarna lite senare.
Ha en bra söndagkväll!
(förlåt för suddig bild)
Hejdå :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0