Dålig uppdatering, Lucia. hoppnig

Hejsan svejsan!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid att skriva denna vecka.
Men det har typ hänt
Tisdag: Red dressyr på Solis
Onsdag: Lucia träning vid stallet, Hoppade Solis, sista gången denna termin (på onsdags träningarna).. Han var jätte pigg men annars så skötte han sig bra. Dock blev det en avramling.. (Kolla min instagram för video på avramlingen, jag heter linnea_00karlsson) Men det gick bra. :)
Torsdag: Lucia träning vid skolan.
Fredag (Idag): Lucia, det gick super bra. Jag var tomte :P Vi slutade kl. 11 så nu är jag hemma, klockan är snart 13.00. Ska rida idag sedan ska jag färga å klippa håret, ska även städa mitt rum.. :/
I helgen händer inget speciellt vad jag vet.
Ha en trevlig helg!
Hejdå :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0