Jul snart men bara massa otur

 
Hejsan svejsan!
Julen närmar sig med stormsteg bara 9 dagar kvar. Å jag har som vanligt inte köpt alla julklappar.. ;) Har köpt 1..
Mitt i allt så har min säkerhets väst gått sönder.. Ska köpa en lika som de som gick sönder, från hööks den kostar 1000 kr. Så det blir efter jul.
Som ni kanske märker går allt super bra i mitt liv just nu ;)
Och som grädden på moset så har Ella sparkat Tintin med brodden.. Så vi får se när jag kan rida han igen.. :(
Något bra som hände i söndags var att jag red ut på Tintin för första gången! Mamma red med på Ella det var super mysigt!! Nu ska jag se på film och äta pizza så vi hörs!! :)
Hejdå
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0