Ny instagram m.m.

Hejsan svejsan!
Igår skaffa jag en till instagram. På den instagramen så lägger jag ut redigerade häst videor, jag redigerar videor åt folk som vill ha en video. Det är bara att skicka filmer/kort till min kik, så fixar jag en video.
Det står mer hur man gör på instagram.
Användarnamnet är linneas_hastvideor
Så ni får gärna gå in å följa ;)
 
Idag är det fredag, har inte gjort nått speciellt idag. Ska gå ut och släppa in hästarna sedan ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag se på film hade jag tänkt.
Imorgon så ska jag rida på Tintin, vet inte riktigt vart men det lär vi väll se imorgon. Det blir förmodligen en ute ritt.
Sedan ska jag  fylla på med halm i lösdriften och kanske städa sadelkammaren. Vi får se ;)
På söndag ska jag hoppa Tintin för första gången så det blir spännande. Det kommer självklart ut bilder :)
 
Nu är det äntligen lov. Som jag har längtat!! Under lovet har jag inget speciellt planerat bara rida, träffa kompisar och sova ;)
Vad ska ni göra under lovet??
  Hejdå
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0