Denna vecka!!

Hejsan svejsan!! 
Den här veckan är så himmla "stressig" men ändå rolig för jag har saker att göra varje dag! Så det är lite svårt att komma ihåg men här är en lista av denna vecka!
Måndag: 
Vara med en kompis
Tisdag:
Ridlektion
Onsdag:
Fyller år, hoppträning, musik prov, NP matte
Torsdag: 
Framor och farfar ska fira mig, Tintin kommer💖
Fredag:
2 no saker ska vara klara och en engelska sak😳 "pizza dejt"😉
Lördag:
Kanske luciaträning vid stallet, för hoppnings viss rida Tintin, 
Söndag:
Kanske rida Tintin, julskyltning
Det är typ min vecka kan ju så klart ändras men så här ser den ut nu..
Hejdå❤️





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0