Hoppträning!!

Hejsan svejsan!!
Idag var jag på ridning, vi hoppträna.
Jag hade Solis han var ganska pigg i början sen i slutet fick jag driva lite mer.. Men jag är ändå välldigt nöjd!
Först hoppa vi 3 små hinder på böjtspår  det var ganska klurigt till en början men efter några "gånger" så gick det välldigt bra. Sedan körde vi lite högre hinder på raktspår det vad 3 hinder. Det var jätte kul dock så blev han lite pigg när vi gjorde detta men det gick ganska bra. Den tredje "övningen" vi gjorde var också på raktspår fast då var det 2 kryss. Detta gick inte super bra men jag är ändå nöjd. Vi slutade med att hoppa ett hinder "snet" vet inte riktigt hur jag ska förklara hur det stod.. Den gick ganska bra. 
Är hur som helst nöjd och taggad tills imorgon.
Hejdå!!
Fick lov att ta en gammal bild för jag ingen sen idag😌






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0