Mitt höstlov

Hejsan svejsan!
Nu är höstlovet över och det har varit ett super bra lov!
Från tisdag-fredag sov jag över med min kusin och vi hade as kul.
På tisdag och onsdag så hade jag ridlektion och det gick super bra båda passen.
Vi körde dressyr på tisdag. Jag hade en av ridskolans ponnyer som heter Stjärndivan.
På onsdagen hoppade vi det var super kul. Vi hoppade ett trippel hinder så det var första gången för mig så det var super kul. Då red jag en annan ridskoleponny som heter Solis.
På lördag var det  halloween och då var jag hemma med familjen och det var super kul och mysigt.
Vi gjorde hemma gjort godis och bål.
Super gott.
Det är typ det som har hänt.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0