Ridlektion, längtar tills helgen

 
 
Hejsan svejsan!!
 
Ska snart på ridlektion. Det ska bli super kul vet dock inte vad vi ska göra, men det får jag se snart ;)
Jag kommer uppdatera mer ikväll efter ridlektionen. Då skriver jag om hur det gick och sånt!
Jag längtar redan efter helgen.
Mån, Tis och ons går så sjukt sakta. Men imorgon har jag hoppträning så det taggar jag till!!
I helgen ska jag inte göra nått speciellt. Vad jag vet i alla fall men vi får se ;)
VI hörs sen!
Hejdå
 
Ellen
2015-11-10 @ 18:43:24
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Oj vad högt den lilla ponnyn hoppar på bilden!

Svar: Ja han är jätte duktig på att hoppa 😊
Linnea Karlsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0