Avslutnings hoppning🐮

Hejsan svejsan!!
Idag var jag pĂ„ avslutning hoppning vid stallet det var super kul dock gick det inte super bra för mig och Solis men jag  Ă€r nöjd Ă€ndĂ„! Var inte det direkt efter men nĂ€r jag kom hem och sĂ„g filmerna sĂ„ blev jag Ă€ndĂ„ nöjd. Det var min första "tĂ€vling" ja jag vet att det inte var en riktig tĂ€vling men det var ju en som van sĂ„ att det var ju typ en tĂ€vling😉 
I vilket fall sĂ„ har jag alldrig var med pĂ„ nĂ„n klubbtĂ€vling, KM eller nĂ„tt sĂ„nt sĂ„ det var Ă€ndĂ„ kul. 😊
Jag ser fram imott 2016. NĂ€r vi fĂ„r börja trĂ€na igen. 😊
Hoppas ni har det bra!
HejdÄ







Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag Àr en tjej pÄ snart 15 Är. PÄ min blogg kommer ni fÄ lÀsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0