20 frågor om mig

 

 

Hejsan svejsan!
 Idag tänkte jag göra en tag för att jag inte har nått annat att skria om ;)
Tag: 20 frågor om mig

1. Vad heter du? Linnea

2. Hur gammal är du? Snart 15

3. Ögonfärg? Brun men har lite andra färger också ;)

4. Hårfärg? Brunett.

5.  Hur lång är du? 160cm

6. Kär? Nej

7. Singel eller upptagen? Singel

8. Beroende av något? Massa saker

9. Livs största misstag? Massor som jag inte kan komma på.

10. Vad åt du senast? Choklad

11. Vad har du för mobil? Iphone 4

12. Om du vann en miljon, vad skulle du vilja göra med pengarna? Bygga ett super stort stall och ridhus

13. Favorit land? Sverige

14. Favorit färg? Lila

15. Favorit film? Ingen aning tittar inte på så mycket film

16. Det bästa du vet? Familjen och hästarna (och mina andra djur men dem räknar jag som familj)

17. Vad är det sämsta du vet? Vet inte massa saker

18. Vad gillar du mest med dig själv (utsida och personlighet)? Personlighet

19. Vad gillar du minst med dig själv (utsida och personlighet)? Utsida

20. Var ska du åka om 16 dagar? Vet inte planerar inte så långt

Hejdå

 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0