Häst tag

Hejsan svejsan!!

1. Vilken är din favorit hästras?

Gotlandsruss, Araber och Shettis ;)

2. Vad heter din favorit häst?

Solis (min shettis)

  3. Vad är ditt värsta häst minne?

När jag flög av Ella våran tinker. Vi kom i galopp på en åker och hon stack, sedan börja hon bocka så jag flög av. Då åkte jag in med ambulans men som tur var gick det bra!! 

  4. Hoppning eller dressyr?

Hoppning

 5. Gillar du att tävla?

Har aldrig tävlat men det tror jag att jag kommer gilla ;)

6. Vad är din mest minnes värda stund med en häst? 

Vet inte har så sjukt många bra minnen!

7. Vad är din favorit häst mest rädd för?

Nästan ingenting, själv klart kan han busa men han är inte rädd för nått :)

8. Vad är din favorit hästs bästa bus?

Dra ner huvudet när man rider och tvär stanna för att äta gräs så man flyger ner på backen ;)

9. Säg tre ord som är bra med hästar?

Fina, snabba, underbara

10. Hur ser din dröm häst ut?

Har ingen dröm häst :P

Hejdå

 Gammal bild men ja ja ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0