Min nya blogg! Vem är jag?

Hejsan svejsan!
På min blogg får ni läsa om min vardag.
Det kan t.ex. mina djur, vad jag gör på dagarna och mycket mer!
Ja men vem är jag?
Jag är en snart 15 årig tjej som älskar hästar men även andra djur. Jag älskar också att hålla på med youtube. Att spela in filmer och redigera. Jag har 2 youtube kanaler. Dem kan jag skriva om i ett annat inlägg. Jag tycker det är väldigt kul att fota speciellt djur.
Jag har en Shetlandsponny som heter Solis. Jag kan inte rida Solis längre så jag kör han. Sedan delar jag en Tinker med mamma. Vår tinker heter Ella.
Jag har  en hund som heter Nero.
Vi har många fler djur fast dem är hela familjens.
Hoppas ni kommer tycka om min blogg!
Hejdå
 
 
snyggafilippa.blogg.se
2015-10-27 @ 13:53:41
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Fin blogg!

Svar: Tack :)
Linnea Karlsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0