Red igår m.m.

Hejsan svejsan!!
Igår var jag på ridning, det gick jätte bra. Vi red dressyr och jag red Solis. Vi red mycket utan stigbyglar och mycket på volten. Verkligen super rolig träning.
Idag var jag på Luciaträning efter skolan sedan gick jag till fiket med min mormor och morfar. Vi firade mig för jag fyllde år föra veckan. Det var jätte mysigt.
Vet att bloggen har varit lite off denna vecka men har så sjukt fult upp. Försöker verkligen att komma ihåg att blogga men det är mycket båda i och utanför skolan.. Men men imorgon ska jag rida Tintin, ska rida lite i paddocken tror jag, sedan på lördag har jag stalljour. Ska även rida Tintin i helgen så det ska bli kul. Sedan vet jag inte vad jag ska göra mer.
Vi hörs imorgon!!
Hejdå!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0