Hoppträning

Hejsan svejsan! 
Idag var jag på hoppträning. Det gick ganska bra. 
Vi tränade på att få fler galopp språng mellan hinderna. 
Det gick inte så bra i början sedna blev det bättre 😊
Jag hade Solis och han var pigg och framåt. Det var i alla fall super kul!
Dock så rev vi ett hinder *helt mitt fel*
Sedna så vägra han på ett hinder för att han skulle stanna och bajsa mitt framför hindret. 😂 
Sedan red jag fel en eller två gånger men men det är sånt som kan hända! 
Annars vart jag nöjd!
Hoppas ni har det bra!
Hejdå
(Hade ingen bild från träningen så ni får njuta av denna fina bild som jag tog imorse)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0