Våra djur

Hejsan svejsan!
Idag ska jag skriva om våra djur och berätta lite om dem! Detta kommer bli uppdelat i tre inlägg så att det inte blir så långa inlägg!
Vi har katter, hundar, en kanin (som är min systers) och hästar.
 Men idag börjar vi med katterna
Vi har 5 katter.
Sivert
Sivert är en hane. Som vi köpte för 14 år sedan. Han är brun/svart randig och är korthårig. Han vill bara mysa och gosa hela dagen. Vi har haft han längst.
 
Loi  
Loi har vi haft näst längst. Han 7 år gammal. Loi är röd i färgen och är korthårig.
  
Evert
Evert är en hane som vi har fött upp själva. Han är kort hårig, svart och grå randig och är 4 år gammal. Loi är Everts morbror.
(Hitta ingen bra bild)
Elsa
Elsa är en hona och är 4 år gammal. Elsa är svart/vit och långhårig.
 Hon gillar att mysa om det är på henne villkor ;)
(Hitta ingen bra bild) 
Bäbis
Bäbis är son till Elsa och Evert, och släkt med Loi ;) Han är 4 månader gammal. Han är svart/grå/brun typ ;) Och han är långhårig. Bäbis älskar att bus och leka men mysa kan också var bra ibland.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ponniitjejen.blogg.se

Hejsan svejsan! Jag är en tjej på snart 15 år. På min blogg kommer ni få läsa om min vardag, mina djur och massa annat.

RSS 2.0